Et alternativ som 50 % af de unge anvender

Der er mange fordele ved med at hente pakken selv. Det er et prisbilligt og fleksibelt valg for netshopperen der samtidig ikke behøver at være hjemme og vente på levering og hvis man henter i pakkeautomat, behøver man ikke engang at stå i kø. Hele 50 % af danskerne under 30 år hentede selv den vare, de havde bestilt online, ifølge en undersøgelse Bring har foretaget i år.

Valgfrihed er vigtigt for netkunden

God dækning har altid været vigtigt, men i dag forventer forbrugerne mere end det! Man vil gerne selv kunne vælge udleveringssted, og især yngre netshoppere ønsker at hente i en pakkeautomat for at slippe for at stå i kø. Bring tilbyder omkostningsfri API’er for valgfrit udleveringssted for både klassiske udleveringssteder og pakkeautomater, men hvis du ikke arbejder med API: er det ikke noget problem – så vælges nærmeste udleveringssted automatisk, baseret på modtagers adresse.

Sådan fungerer Brings udleveringsnet for din netkunde

Din kunde kan selv vælge et af Brings udleveringssteder, f.eks. hvis din kunde foretrækker at hente pakken i nærheden af sin arbejdsplads i stedet for hjemmet. Hvis intet er valgt, vælges det nærmeste udleveringssted eller pakkeautomat. Din kunde bliver adviseret via sms, e-mail eller brev, og alle pakker kan spores via vores hjemmeside, hvilket giver både dig og dine modtagere et godt overblik over forsendelsen.

Gode anmeldelser fra modtagerne

Brings danske net består af 1072 udleveringssteder og 375 af dem er pakkeautomater, hvilket giver en stor valgfrihed for din kunde. Pakkerne deles ud i hele Danmark – dag til dag – og leverancerne holder en meget høj kvalitet og med gode anmeldelser i transportkategorien på Trustpilot. Hele Brings nordiske netværk giver dig faktisk mulighed for at nå over 6500 udleveringssteder og pakkeautomater.

Er du interesseret i at høre mere om Brings udleveringsnet?

Forespørgsel om tilbud


Læs mere om:
Undersogelse viser: dette er vigtigst nar kunden vaelger netbutik
Etablering i Norge