Sådan gør du det lettere for dine kunder at handle stort og tungt

Sådan gør du det lettere for dine kunder at handle stort og tungt

Sælger din netbutik store og tunge varer? Har du så gjort det nemt og fleksibelt for dine kunder - hele vejen fra ordre til levering? Mange forbrugere handler i dag større eller tungere varer som hvidevarer, møbler, træningsudstyr og cykler på nettet.

Større og tungere varer er en udfordring for kunden. Ofte er varerne tunge at bære og håndtere. Hvordan får dine kunder deres varer med hjem? Må de leje en trailer, der skal returneres bagefter? – og hvordan får de båret varerne ind? Vanskeligt! Tidskrævende!

Mange kunder, der køber større eller tungere varer, vil hellere have dem leveret hjem, båret ind og placeret der hvor de skal stå. Det kan Bring hjælpe med, og vi hjælper også gerne med installation og tager både emballage og det gamle produkt med retur, hvis kunden ønsker det.

5 tips til hvordan du gør hjemmelevering mere synlig i din netbutik: 

  1. Fremhæv allerede på startsiden, at din netbutik tilbyder hjemmelevering - det kan øge konverteringen. 
  2. Tilbyd hjemmelevering til den rigtige pris. Er prisen for høj, vil dine kunder ikke opleve det som en valgmulighed.  
  3. Sørg for tydelige beskrivelser af dine leveringsalternativer, det skaber tryghed og kan bidrage til øget konvertering. 
  4. Synliggør den fleksibilitet som tjenesten tilbyder kunden, f.eks. kan man vælge levering i både dag- og aftentimerne.  
  5. Fremhæv hjemmelevering i check-out, så det er nemt at vælge. 
Hjemmelevering af Bringchaufför, der fører varerne ind i huset

Gør tunge varer lettere for dine kunder! Tilbyder du dine kunder en ekstra service, er de mere tilbøjelige til at vende tilbage til din netbutik. Læs mere om mulighederne ved hjemmelevering her.

Har du spørgsmål om hjemmelevering af større og tungere varer?

Kontakt os, så hjælper vi dig!