Ofte stillede spørgsmål

Generelt

  • Ja, din pakke har mange numre – og de er der primært for vores skyld. Når vores kundeservice spørger dig efter et nummer, så vil vi helst have, du oplyser dit pakke-  eller kollinummer. De andre kan du se bort fra.

  • Din pakkes leveringstid afhænger dels af, hvornår pakken blev sendt, dels af hvilket pakkeprodukt afsenderen har købt hos os. De fleste pakker bliver dog leveret inden for 1-2 dage. Du kan altid følge din pakke på tracking-siden her.

  • Det beklager vi. Det kan skyldes en systemfejl, men det kan også skyldes, at vi ikke har fået din mail eller dit telefonnummer. Du er meget velkommen til at tage fat i vores kundeservice for at få det opklaret her.

  • Er din pakke fra IKEA, kan du kontakte os på tlf. 41 71 35 80. Dette nummer er dog kun for IKEA-kunder. Er din pakke fra en anden afsender, kan du tage fat i vores kundecenter her.

  • Hos Bring kan vi ikke ændre leveringsadressen på pakken. Men du kan tage kontakt til afsenderen for at høre om dine muligheder.

  • Det beklager vi. Du kan se på tracking-siden, hvor langt din pakke er. Her kan du også se, om forsinkelsen skyldes en fejlsortering eller fx vejarbejde. Giver tracking-siden dig ikke de oplysninger, du skal bruge, kan du kontakte vores kundeservice her.

  • På vores tracking-side kan du følge din pakke allerede et par timer efter, den er sendt afsted. 

  • Du kan følge din pakke et par timer efter, den er afsendt. Hvis du derefter ikke kan finde den på vores tracking-side, så tjek først, om du har indtastet det rigtige pakke- eller kollinummer (ikke faktura- eller ordrenummeret). Hvis du har det, og den stadig ikke dukker op, så er du meget velkommen til at ringe til vores kundeservice her.

  • Hvis du vil sende en pakke retur, skal du have en returlabel fra forhandleren. Husk også at gemme nummeret på stregkoden, hvis du vil slå den op på tracking-siden. Herefter kan du indlevere den i en pakkeshop eller en pakkeboks – du finder den nærmeste her.

    Er din pakke en business-pakke, kan du ringe til vores kundeservice, så henter vi den på adressen.

  • Hvis du beder om det i pakkeshoppen, får du en kvittering for den indleverede pakke. Afleverer du pakken i en pakkeboks, er det desværre ikke muligt. 

    Har du nummeret på stregkoden fra din returlabel, kan du følge pakken på tracking-siden.

  • Det afhænger af forhandleren og af, hvor hurtigt den behandler din anmodning. Kontakt dem evt. for et svar. 

  • Du kan få din pakke genleveret ved at udfylde en blanket her. Vær opmærksom på, at den kun kan leveres igen til den oplyste leveringsadresse. Hvis du derimod har fået en sms eller en mail om, at vi har leveret din pakke til den nærmeste pakkeshop, er det her, du skal hente din pakke.

  • Det kan du, men kun hvis du har fået en sms eller en mail om, at den bliver indleveret i en pakkeboks. Ellers skal du bestille genlevering til din adresse her.

  • Det beklager vi. Du kan nu kontakte vores kundeservice for at høre, hvad der er sket.

  • Du kan udfylde en fuldmagt her, hvor du blandt andet kan give lov til, at vi stiller pakken på et aftalt sted på adressen. Fuldmagten skal du hænge, så chaufføren kan se den, når han kommer. Til nogle af vores pakkeprodukter kan du også give en elektronisk fuldmagt på vores tracking-side. Bemærk at det skal ske, inden pakken bliver forsøgt leveret første gang.

  • Det beklager vi. Det kan skyldes, at afsenderen har skrevet et andet afleveringssted på end aftalt. Men det kan også være fordi, der ikke var plads i pakkeboksen. I så fald bestræber vi os altid på, at pakken stadig kommer hurtigt frem og på at aflevere den så tæt som muligt på den adresse, vi har.

  • Du får en sms eller en mail med en hentekode, når din pakke er indleveret i pakkeboksen. Den skal du indtaste, hvorefter lågen åbner. Når du har taget din pakke, beder vi dig lukke lågen igen, så den er klar til den næste pakke.

  • Ja. Hvis din pakke er afleveret i en pakkeshop, skal han eller hun oplyse pakkenummeret og fremvise ID og en fuldmagt, som er underskrevet af dig. Du kan hente en fuldmagt her. Er din pakke afleveret i en pakkeboks, skal vedkommende blot have hentekoden med.

  • Det beklager vi. Du kan se på tracking-siden, hvor langt din pakke er. Her kan du også se, om forsinkelsen skyldes en fejlsortering eller fx vejarbejde. Får du ikke de oplysninger på tracking-siden, du skal bruge, kan du kontakte vores kundeservice.

  • Så skal du tage et billede af det beskadigede indhold og sende det til forhandleren, som har sendt dig pakken. Det er nemlig forhandleren, som skal tage fat i os, hvis skaden skyldes vores fragt af pakken. Når vi får henvendelsen fra forhandleren, behandler vi den hurtigst muligt.

Om sporing

  • Du kan altid følge dine pakker på vorestracking-siden her. Indtast pakke/kollinummer.

  • Forsinkelse af dit gods kan f.eks. skyldes, at der er brugt en forkert adresse, at der står boks-adresse i stedet for gade, mangelfuld emballering, mangelfuld dokumentation ved fortoldning, eller at en del af virksomhedsnavnet lyder som en privatperson (for at undgå dette, kan du anvende ordet firma, A/S eller lignende).

    Hvis du er en privatperson og skal modtage en pakke, som ikke er kommet frem – kontakt virksomheden, du skal modtage pakken fra.

    Hvis du er kunde hos Bring og har sendt en pakke, der ikke er kommet frem, søger du først via Mybring, hvis du har brug for yderligere hjælp, kan du kontakte os på cs.dk@bring.com eller 70 28 60 70, så hjælper vi dig.

  • Hvis en forsendelse er beskadiget, forsinket eller gået tabt pga. Brings håndtering, kan du indgive en reklamation. Udfyld formularen så vender vi tilbage til dig. Hvis du som privatperson vil reklamere over en pakke sendt med Bring, skal reklamation ske til din leverandør.

  • Sporingssiden er til dig som er privatmodtager af en pakke. Indtaste dit pakkenummer i søgefeltet for at vise leveringsstatus for dine pakke. 

    Du finder sporingssiden her: bring.dk/sporing

  • Ja, din pakke har mange numre – og de er der primært for vores skyld. Når vores kundeservice spørger dig efter et nummer, så vil vi helst have, du oplyser dit pakke-  eller kollinummer. De andre kan du se bort fra.

  • Din pakkes leveringstid afhænger dels af, hvornår pakken blev sendt, dels af hvilket pakkeprodukt afsenderen har købt hos os. De fleste pakker bliver dog leveret inden for 1-2 dage. Du kan altid følge din pakke på tracking-siden her.

  • Det beklager vi. Det kan skyldes en systemfejl, men det kan også skyldes, at vi ikke har fået din mail eller dit telefonnummer. Du er meget velkommen til at tage fat i vores kundeservice for at få det opklaret her.

  • Det beklager vi. Du kan se på tracking-siden, hvor langt din pakke er. Her kan du også se, om forsinkelsen skyldes en fejlsortering eller fx vejarbejde. Giver tracking-siden dig ikke de oplysninger, du skal bruge, kan du kontakte vores kundeservice her.

  • På vores tracking-side kan du følge din pakke allerede et par timer efter, den er sendt afsted. 

  • Du kan følge din pakke et par timer efter, den er afsendt. Hvis du derefter ikke kan finde den på vores tracking-side, så tjek først, om du har indtastet det rigtige pakke- eller kollinummer (ikke faktura- eller ordrenummeret). Hvis du har det, og den stadig ikke dukker op, så er du meget velkommen til at ringe til vores kundeservice her.

  • Hvis du vil sende en pakke retur, skal du have en returlabel fra forhandleren. Husk også at gemme nummeret på stregkoden, hvis du vil slå den op på tracking-siden. Herefter kan du indlevere den i en pakkeshop eller en pakkeboks – du finder den nærmeste her.

    Er din pakke en business-pakke, kan du ringe til vores kundeservice, så henter vi den på adressen.

  • Hvis du beder om det i pakkeshoppen, får du en kvittering for den indleverede pakke. Afleverer du pakken i en pakkeboks, er det desværre ikke muligt. Har du nummeret på stregkoden fra din returlabel, kan du følge pakken på tracking-siden.

  • Det beklager vi. Du kan se på tracking-siden, hvor langt din pakke er. Her kan du også se, om forsinkelsen skyldes en fejlsortering eller fx vejarbejde. Får du ikke de oplysninger på tracking-siden, du skal bruge, kan du kontakte vores kundeservice.