Sådan bestiller du en retur i Mybring

Det er lige så enkelt at oprette en retur i Mybring som en transportlabel for udgående forsendelse.

Trin 1: Opret fragtlabel eller pakkekode

  1. Vælg Retur fra én eller Retur fra flere under menupunktet Bestilling
  2. Udfyld til- og fra-postnummer, og klik på Find tjenester. Hvis du bestiller flere returer samtidig under Retur fra flere (muligt for pakketjenester), skal du kun udfylde til-postnummeret
  3. Klik på en af de tjenester, der kommer op
  4. A. Hvis du valgte Retur fra én, skal du udfylde forsendelsesdetaljer. Klik på Opdater og Næste. Indtast afsenderen og modtageren (hvis du har en fast returadresse, bliver den udfyldt)
    B. Har du valgt Retur fra flere, skal du indtaste modtageroplysningerne (ved fast returadresse, udfyldes dette automatisk).  Tilføj afsendere en efter en, eller upload flere afsendere samtidigt ved hjælp af vores Excel-skabelon.
  5. Klik på Bestil. Vær opmærksom på at det kun er fragtlabelen eller pakkekode som oprettes, afhentning skal bestilles separat jf. trin 2.
  6. Fragtlabel eller pakkekode samt instruktioner sendes direkte til afsenders e-mailadresse.

Trin 2: Bestil afhentning

Privatpersoner indleverer returpakken til en pakkeshop. For virksomheder kan afhentning bestilles separat. Ønskes afhentning samme dag, skal bestilling ske inden kl. 10.00.

  1. Vælg Ny pickup under menupunktet Bestilling
  2. Udfyld hvad der skal afhentes, afhentningsadresse samt kontaktinformation (Tip! Gem oplysningerne, så du har det let tilgængelige næste gang du bestiller pickup)
  3. Klik på Bestil pickup

Færdig! Nu skal du bare vente på, at vores chauffør afhenter returvaren som aftalt. 

Share Article