Hvor vil du logge ind?


Upload dit logo for visning i sporing

I Posten-appen til iOS og Android har man i en periode kunnet se nogle kunders logo. Mange har efterspurgt samme mulighed for deres selskab. I denne artikel viser vi dig, hvordan du uploader dit logo.

Et logo i sporing giver dig mulighed for at vise din mærkevare i vores sporingsløsning, når din kunde sporer din pakke. Desuden er det nemmere for modtageren at finde frem til den rigtige pakke i appen.

For at gennemføre det skal du bruge:

  1. Logo i PNG, GIF eller JPG-format med en filstørrelse på under 500 kb, vi anbefaler, at logoet er kvadratisk, da det ellers vil skulle beskæres
  2. Mybring-konto med administratoradgang til det kundenummer, du ønsker at uploade logo til.

Sådan gør du:

Log ind på Mybring ved at gå til www.mybring.com.

Mybring frontpage
På Mybrings forside kan du vælge Administration

Når du er logget ind, vælger du ”Administration” på forsiden. Klik på ”Dine kundenumre”, og vælg det kundenummer, du ønsker at uploade logo til. Nogle kunder har mange kundenumre. Hvis I sender pakker fra mange kundenumre, kan du uploade logo til hvert kundenummer.

Når du åbner kundenummeret, vil du se dette vindue:

Kundeadministration
I Kundeadmininstrationsvinduet kan du uploade logo

Klik på ”Upload”, find din logofil, og upload den på vores hjemmeside. Du får så et vindue frem, hvor du kan zoome ind eller ud og beskære billedet:

Beskær
Logoet beskæres, så kun området i det inderste kvadrat vises

Når du er tilfreds vælger, du ”Beskær”

Vigtigt: Når du nu kommer tilbage til siden med virksomhedsinformation, vælger du ”Gem” for at uploade logoet til os.

Gem
Når du er færdig med at beskære, skal du gemme logoet for at det skal vises i appen

Kontroller, at dit logo er uploadet ved at vende tilbage til forsiden og åbne kundeadministrationssiden igen, hvis logoet allerede vises, er logoet gemt hos os. Har du en god idé til, hvor du vil se dit logo? Send et forslag via tilbagemeldingsfunktionen i Mybring.


Mybring-teamet 02.12.19