Hvor vil du logge ind?


Hvad gør kunderne så tilfredse at de vælger at vende tilbage til din netbutik?

Vidste du at information om forventet levering allerede i check-out, er den stærk købsudløsende faktor? Hvilke tiltag gør du for at få dine kunder til at handle igen?

Mere end 80% af alle skandinaviske e-handlende handler i netbutik, de har tidligere har handlet i. Det kan der være mange grunde til, men ved du hvorfor og hvordan du får dem til at vende tilbage, så har du et nyttigt værktøj til at øge både køb og genkøb i din netbutik!

I den seneste Bring Research rapport - ”Sådan vælger kunderne dig”, har vi spurgt 3000 skandinaver om, hvordan de ønsker at handle på nettet. 

Svarene i rapporten giver dig værdifuld indsigt i:

  • Hvad får kunderne til at klikke på købsknappen?
  • Hvad får kunderne til at vende tilbage til en netbutik, som de tidligere har handlet i?
  • Hvordan kan du positivt skille dig ud fra dine konkurrenter?

Hent rapporten - Sådan vælger kunderne dig


Brug rapporten, dens indsigt, de gode tips og råd til, at skabe enkle forbedringer baseret på, hvordan kunderne ønsker det.


29.08.19