Hjælp til tracking af pakker og varer

Sporing med kollinummer eller reference

Bring i Norden

Ofte stillede spørgsmål om sporing

  • Du kan altid følge dine pakker på vores tracking-siden her. Indtast pakke/kollinummer.

  • Forsinkelse af dit gods kan f.eks. skyldes, at der er brugt en forkert adresse, at der står boks-adresse i stedet for gade, mangelfuld emballering, mangelfuld dokumentation ved fortoldning, eller at en del af virksomhedsnavnet lyder som en privatperson (for at undgå dette, kan du anvende ordet firma, A/S eller lignende).

    Hvis du er en privatperson og skal modtage en pakke, som ikke er kommet frem – kontakt virksomheden, du skal modtage pakken fra.

    Hvis du er kunde hos Bring og har sendt en pakke, der ikke er kommet frem, søger du først via Mybring, hvis du har brug for yderligere hjælp, kan du kontakte os på cs.dk@bring.com eller 70 28 60 70, så hjælper vi dig.

  • Hvis en forsendelse er beskadiget, forsinket eller gået tabt pga. Brings håndtering, kan du indgive en reklamation. Udfyld formularen så vender vi tilbage til dig. Hvis du som privatperson vil reklamere over en pakke sendt med Bring, skal reklamation ske til din leverandør.

  • Sporingssiden her er til dig som er privatmodtager af en pakke. Indtaste dit pakkenummer i søgefeltet for at vise leveringsstatus for dine pakke. 

  • Ja, din pakke har mange numre – og de er der primært for vores skyld. Når vores kundeservice spørger dig efter et nummer, så vil vi helst have, du oplyser dit pakke-  eller kollinummer. De andre kan du se bort fra.

  • Din pakkes leveringstid afhænger dels af, hvornår pakken blev sendt, dels af hvilket pakkeprodukt afsenderen har købt hos os. De fleste pakker bliver dog leveret inden for 1-2 dage. Du kan altid følge din pakke på denne sporingsside.

  • Det beklager vi. Det kan skyldes en systemfejl, men det kan også skyldes, at vi ikke har fået din mail eller dit telefonnummer. Du er meget velkommen til at tage fat i vores kundeservice for at få det opklaret her.

  • Det beklager vi. Du kan se på tracking-siden, hvor langt din pakke er. Her kan du også se, om forsinkelsen skyldes en fejlsortering eller fx vejarbejde. Giver tracking-siden dig ikke de oplysninger, du skal bruge, kan du kontakte vores kundeservice her.

  • På vores tracking-side kan du følge din pakke allerede et par timer efter, den er sendt afsted. 

  • Du kan følge din pakke et par timer efter, den er afsendt. Hvis du derefter ikke kan finde den på vores tracking-side, så tjek først, om du har indtastet det rigtige pakke- eller kollinummer (ikke faktura- eller ordrenummeret). Hvis du har det, og den stadig ikke dukker op, så er du meget velkommen til at ringe til vores kundeservice her.

  • Hvis du vil sende en pakke retur, skal du have en returlabel fra forhandleren. Husk også at gemme nummeret på stregkoden, hvis du vil slå den op på tracking-siden. Herefter kan du indlevere den i en pakkeshop eller en pakkeboks – du finder den nærmeste her.

    Er din pakke en business-pakke, kan du ringe til vores kundeservice, så henter vi den på adressen.

  • Hvis du beder om det i pakkeshoppen, får du en kvittering for den indleverede pakke. Afleverer du pakken i en pakkeboks, er det desværre ikke muligt. Har du nummeret på stregkoden fra din returlabel, kan du følge pakken på tracking-siden. 

  • Det beklager vi. Du kan se på tracking-siden, hvor langt din pakke er. Her kan du også se, om forsinkelsen skyldes en fejlsortering eller fx vejarbejde. Får du ikke de oplysninger på tracking-siden, du skal bruge, kan du kontakte vores kundeservice.